welcome to my blog , story disini adalah untuk suka suka sahaja , kalau suka blog ini , click button like and join this site . terima kasih :)


Saturday 5 November 2011

tak sangka :D

fuhh , dah lama tak buka blog . bersawang dah . kesian blog aku , hihi . now , exam dah habis ! yahooo ! boleh enjoy . dah habis exam , sure la dah tak buka buku kan . tapi bosan gak kalau tak buka buku , ecehh , poyo je aku nihh . haha . 


look this
   



tiba tiba kan tah kenapa rasa nak melukis . act, time nihh tengah bosan gila gila , nampak barang seni yg bersepah , so daripada tak buat pape , baik melukis right ? tapi tak sangka juga la aku nihh melukis bila time bosan . haha . sbb aku nie bukan suka sangat melukis . bila waktu seni jehh aku mesti cakap "err, balik balik melukis" . hihi . selalunya sebelum habis waktu seni cikgu mesti nak tengok lukisan aku . nak tahu kenapa ? sbb bila time seni aku la yang paling rajin melukis (act,malas) .


tapi siapa sangka budak yang paling rajin nie , akhirnye sentuh juga barang seni . muahaha . malas malas pon markah seni masa PPT  (A-) tau . bersyukur tau dapat A- . bukan senang nak dapat A . hope juga la PAT nie dapat A juga . amin~ . *yang penting markah PAT science aku A . muahaha . . (bangga pulok) :DD